رضابودرضابود، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

تنها دلخوشیم

بدون عنوان

1395/1/9 1:03
نویسنده : مامان
68 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم سلام بودونبودک عیدت مبارک مامان جون دلخور نشیا فک نکنیا ازیادم رفتی نه مامان من تک تک ثانیه هام بایاد تو میگذره رفته بودم پیش امام رضا مامانی رفتم نذرمو ادا کنم نذر کرده بودم عید که اومدی ببرمت حرم امام رضا بگم امام رضا رضای من نوکر تو رفتم نذرمونو اداکنم رفتم ولی تو بغلم نبودی بلکه تو قلبم تووجودم بودی پسرم ناراحت نشیا یوقت مامان گریه میکنه نه مامانی طاقت ندارم ناراحتیتو حس کنم به گریه هام نگاه نکن تو لبات بخنده پسرگلم خوبی عزیز مامان الان دیگه باید واسه خودت مردی شده باشی  بزرگ شدی ناز شدی مثل همیشه  ازت گله دارم من نبودم تو نباید ی خبری از مامان بگیری چی میشه خوابم بیایی دلم خیلی تنگ شده خیلییییی دلم واسه بغل کردنت بودنت ی ذره  شده  این روزا خیلی بهت احتیاج دارم رضای نازم پسرخوشگلم  پسرممممممممممممممم چه کلمه غریبی حسرتش تو دلم موند که صدات کنم وتو بگی بله مامان  این روزام پراز غمه رضا خیلی تنهام  تنهاتر ازهمیشه جای خالیت ی داغی شده رو قلبم  کاش میشد همینجور که من باهات حرف میزنم اینجا تو هم جوابمو میدادی دستای کوچیکتو میذاشتی رو قلبمو میگفتی مامانی غصه نخور تو منو داری کاش بودیوهرروز هزاران بار نگاهت میکردمو ازاینکه منم یکیو دارم که ماله خودمه رضا خسته شدم پسرم بریدم  بابات اذیتم میکنه کاش بودی میگفتی بابا اشکای مامانمو در نیار مامانم دلشکسته ست کاش بودی بغلم میکردی میگفتی مامان بخاطر من گریه نکن  کاش منم ببری  همین امشب ببریم دوتایی زندگی کنیم  رضا مامانو ببر پیش خودت من جاییو ندارم  فقط تو رو دارم بابات گفت از زندگیش برم گفتم باشه فک میکنی نمیرم ولی میگفتم  تو دلم خدایا کجا برم  امامزاده هم بسته بود جایی نبود برگشتم پسرم بیا دسته مامانو بگیر بگو مامان تو منو داری میبرمت پیش خودم  بعد بری پیش خودت اگه تو رو داشته باشم دیگه غصه نمیخورم جان رضا دیگه گریم نمیکنم بهت قول میدم قول میدم دلم واسه اینجا و ادماش تنگ نشهمن تورو کم دارم تو مردمامان باش  بابا ت دلمو شکسته اون دیگه خیلی وقته دوسم نداره ولی نمیدونم چرا من هنوزم دوسش دارمونمیتونم ول کنمو برم فقط اینو میدونم اگه یه روزی برم دیگه هیچ وقت برنمیگردم هیچ وقت ببخش مامانی اگه ناراحتت کردم پسر گلم دوست دارم ی عالمه

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)